Засідання Школи професійного становлення «Кроки до майстерності»
4 жовтня 2016 року у Созонівському НВК відбулося перше у новому навчальному році засідання Школи професійного становлення «Кроки до майстерності» (керівник – Щербина С.В.) для словесників-україністів 1-3-х років роботи. Молоді колеги були ознайомлені із метою, завданнями та формами роботи школи та долучилися до обговорення плану роботи ШПC на 2016-2017 н.р. Досвід роботи цього методичного формування із методичної проблеми «Компетентнісний підхід при викладанні української мови та літератури в умовах особистісно зорієнтованого навчання» (2011 -2016 рр.) узагальнила для присутніх керівник Щербина С.В. У новому 2016-2017 н.р. Школа працюватиме у руслі іншого методичного завдання, а саме зосередиться над реалізацією проблеми «Сучасний урок словесності в парадигмі компетентнісного підходу: здобутки та перспективи використання інформаційних технологій та Інтернет-ресурсів». Також для молодих колег була проведена консультація зі складання календарно-тематичного планування з української мови та літератури, враховуючи методичні рекомендації на 2016-2017 н.р. та зміни до програм з української мови та літератури. Враховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні після Революції гідності, обставини, пов’язані з російською агресією, усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції тощо. Тому Світлана Василівна, ознайомивши слухачів ШПС із додатком до Наказу МОН України від 16.06.2015 р. №641 «Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах» предмети українська мова та українська література, наголосила на необхідності формування українського менталітету в учнів, способу самоусвідомлення і самоідентифікації, сприйняття української мови як коду праісторичної пам’яті у процесі вивчення української мови. Насамкінець методичної зустрічі шкільним психологом Харченко І.О. для вчителів було запропоновано тренінгове заняття на тему «Педагогічна майстерність у роботі з обдарованими учнями», у якому були використані вправи «Я+знаменитість», «Здібність, обдарованість, талант», «Незавершена історія», «Педагог повинен бути…». Хвилинка релаксації із відеосупроводом допомогла молодим педагогам підняти настрій перед фаховим змаганням «Соняшник-учитель».Усім успішних результатів!!!
|