Фахово зростаємо
19 квітня 2016 року на базі Степового НВК відбувся семінар-практикум з питання: «Формування національно-патріотичних компетенцій учнів на уроках української мови та літератури з використанням краєзнавчого матеріалу».
Метою семінару було ознайомлення вчителів району з досвідом роботи вчителів української мови та літератури Степового НВК; стимулювати діяльність педагогів до творчості, сприяти пошуку нових форм, методів роботи з обдарованими дітьми на уроках української мови та літератури та у позакласній діяльності; визначити шляхи формування в учнів національно-патріотичних компетенцій на уроках української мови та літератури з використанням краєзнавчого матеріалу.
У рамках знайомства із навчальним закладом для членів РМО директор Степового НВК Тимошенко Н.П. презентувала роботу педагогічного колективу над науково-методичною проблемою.
Учасники семінару мали змогу переглянути уроки з української мови у 6 класі «Займенник як частина мови» проводила Лиходід Л.І., вчитель української мови та літератури Степового НВК та урок літератури рідного краю в 10 класі «Я обрав свій шлях…» (Леонід Куценко у спогадах рідних, однодумців, колег), що провела Іщенко В.В., вчитель української мови та літератури Степового НВК.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Явтушенко Т.Ю представила роботу ШМО суспільно-гуманітарного циклу Степового НВК.
Вчителі побували на позакласному заході Патріотичний вісник «Він захищав Батьківщину» (підготувала Іщенко В.В., вчитель української мови та літератури Степового НВК).
У рамках літературного діалогу присутні мали змогу переглянути презентацію до Винниченківського проекту науково-популярного проекту «Стилет чи стилос» трьох степовиків (Володимира Винниченка, Євгена Маланюка, Яра Славутича) у дослідженнях літературознавчих краян Колісника Сергія Олександровича, Саламахи Анатолія Васильовича, Литвина Романа Сергійовича.
Методистом ІРМЦ Погрібною Н.В. було здійснено організаційно-методичний супровід даного заходу, що сприяв фаховому зростанню вчителів української мови та літератури.
|