Засідання районного методичного об’єднання вчителів початкових класів та групи продовженого дня.
28 листопада 2014 року на базі художнього музею відбулося ІІ засідання РМО вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня Кіровоградського району з проблеми: «Комплексна реалізація діяльнісного та компетентнісного підходів до впровадження Державних стандартів якості превентивної освіти та формування ключових компетентностей у молодших школярів».
Під час теоретичної частини методист районного методичного кабінету Переведенцева О.В. надала методичні рекомендації вихователям груп продовженого дня та вчителям початкових класів «Щодо ведення журналу в початкових класах та на групах продовженого дня». Голова РМО Гацелюк О.М. виступила з теми: «Навчально-методичні комплекси для вчителів, які забезпечують викладання предметів у 3 класі за новими Державним стандартом початкової загальної освіти». Круглий стіл з проблеми: «Робота з учнями, які мають вади мовлення» презентувала Магльована О.І., логопед комунального закладу «НВО № 15 ЗШ І-ІІІ ступенів ДНЗКТДЮЦ «Явір» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».
Практичну частину розпочала методист РМК Переведенцева О.В. презентацією «Формування ключових компетентностей молодших школярів». Досвідом роботи ділилася голова шкільного методичного об’єднання Созонівського НВК Телятник В.В. з питання «Компетентнісний підхід у розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів», Нечипуренко І.А., вчитель початкових класів, з проблеми: «Використання інноваційних технологій для розвитку творчих здібностей молодших школярів», Максютіна Г.В., вчитель початкових класів, з проблеми: «Роль ігор в розвитку мислення, кмітливості та інтересу до навчання».
Між засіданнями вчителі початкових класів мали завдання визначити відмінності між старими та новими програмами. Олена Володимирівна, методист РМК, провела заняття з елементами тренінгу з теми: «Мовленнєвий етикет у професійній культурі педагога».
Даний семінар стимулював вчителів до творчості, сприяв підвищенню компетентності та професійного рівня вчителів.
|