16 жовтня на базі Степового НВК відбувся семінар вчителів математики з проблеми «Використання інноваційних технологій на уроках математики з метою виховання адаптованої особистості». Семінар пройшов під керівництвом методиста РМК відділу освіти КРДА Індик О.В. та голови РМО вчителів математики Лучанової В.В.
Розпочали семінар із засідання «круглого столу» з проблеми «Використання інноваційних технологій на уроках математики з метою виховання адаптованої особистості». З даного питання виступила Фоменко О.Г., вчитель математики Степового НВК. Учасників семінару взяли активну участь в обговоренні запропонованої проблеми.Продовжили роботу семінару вчителі математики Тимченко Р.О. (Червоноярська ЗШ І-ІІІ ступенів), яка поділилась досвідом з питання «Впровадження інноваційних технологій на уроках математики» тавчитель математики Федорівського НВК Магро Е.О., з теми: «Формування позитивної мотивації на уроках математики засобами інноваційних форм і методів навчання». Учителі математики району отримали практичну допомогу з питання використання елементів інноваційних технологій на уроках математики, з'ясували особливості профільного та диференційованого навчання.
З великим інтересом вчителі математики слухали майстер-клас Курлової О.М., вчителя математики Первозванівської ЗШ І-ІІІ ступенів, переможця обласного конкурсу «ІТ-контент сучасного уроку». Оксана Михайлівна висвітлила питання методичної ефективності використання ІТ-контенту, як засобу організації і забезпечення самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці та ознайомила з розробкою ІТ-контент уроку з використанням програмового забезпечення SMARTNotebook для організації інтерактивної взаємодії на занятті. З учасниками семінару також була проведена інтерактивна гра «Інноваційні технології» на якій були розглянуті питання: «Що може завадити успішному використанню інноваційних технологій?», «Як уникнути формального застосування елементівінноваційних технологій», та «Які переваги сучасного уроку над традиційним?». По завершенню семінару серед учасників провели анкетування «Особливості використання інтерактивних технологій».