Тиждень математики та інформатики.
Навчати учнів бачити красу математики, розвивати інтерес до неї - одне з найважливіших завдань, що стоїть перед вчителем математики.
З 23 лютого по 2 березня 2015 у Созонівському НВК проходив Тиждень математики та інформатики, який розпочався із урочистої лінійки 23.02, на якій привітали учнів з початком тижня і було зачитано наказ Цариці математики про початок предметного тижня. Ведучі наголосили на тому, що в закладі починає свою роботу банк "Геометрик", який вводить грошову одиницю "Піфагорчик". Таким чином учні мають змогу за участь у конкурсах отримувати піфагорчики, а потім обмінювати їх на додаткові бали.
24 лютого була проведена гра «Найрозумніший математик» між учнями 5-8 класів. Тут юні ерудити розв’язували логічні задачі, грали в математичні ігри, складали геометричні фігури. Учні проявляли кмітливість у нестандартних ситуаціях, вчилися спілкуватися математичною мовою, а також відстоювати свою точку зору. Хоч боротьба і була запеклою та переможцями стали: І місце - Кондратюк Дарина (учениця 7 класу), ІІ місце - Стоянов Євген (учень 7 класу), ІІІ місце - Ман Максим (учень 8 класу). 25 лютого не менш захоплююча гра "Математичний мільйонер" чекала на учнів 9-11 класів. Перемогу отримали учні 11 класу Молокан Катерина, Ліннік Наталія та учениця 9 класу - Чернуха Аліна.
27 лютого учні були учасниками публіцистичного спектаклю "Інтернет - епідемія нашого покоління". Вони мали змогу показати свої акторські здібності у театралізованих дійствах: декламуванні віршів, розігруванні судової справи над міс Інтернет, глядачами програми "Розсміши коміка" та побували на прийомі лікарів, які надали поради щодо безпечного користування мережею Інтернет. Також для учасників заходу були представлені соціальні відеоролики.
2 березня на урочистій лінійці відбулися підсумки предметного тижня. Активні учні школи отримали грамоти та подяки за участь в конкурсах малюнків "Цікава математика" та навальних презентацій "Люблю Україну". Вчителі математики побажали школярам буди розумниками та вивчати математику.
|